niedziela, 25 października 2015

"Dziewczyna o imieniu Samotność"

Dla "Miss You" Simon'a O'Shine'a i po raz drugi dla "Romancing the Stone" State of the Union


Dotyk Samotności zburzyła moją świadomość


Która chciała walczyć, szukać iskier pocieszenia w płynących odmętach nas samych


Jesteś tylko ty, dziewczyno o imieniu Samotność


Pragnę cię zabić - fascynowaniem się przemocą, pokarmem, napojem, ucieczką w księgi i cybernetyczną przejażdżki


Lecz zabijam siebie, dopóki ty tu jesteś, dziewczyno o imieniu Samotność


Powiedz mi, Samotności, kiedy odejdziesz, jak odchodzi młodzieńczy zapał i ekstaza


Kiedy rzeczywistość dojrzałości puka do bram


Co straciłem?


Co zagubiłem w nieznanej puszczy życia?


Co mową i czynem mam udowodnić, Samotności, abym zyskał Ciebie


Ty, której nigdy nie zobaczyłem na horyzoncie


Horyzoncie, obwieszczającym nowy rozdział.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz