czwartek, 14 kwietnia 2005

"Czy androidy śnią o elektrycznych owcach?"

Ostatnimi czasami jest strasznie napalony:P na powieść "Czy androidy śnią o elektrycznych owcach?" autorstwa Philipa K. Dicka.Na razie szukałem ją w paru księgarniach w Gliwicach(Matras itp.),i niestety,bez skutku.Do poszukania tej książki zainspirował mnie film oparty na dziele P.K. Dicka,"Łowca Androidów" w reż.Ridleya Scotta z 1982 roku(role główne zagrali Harrison Ford i Rutger Hauer).Film jest przewspaniały!Zawsze,gdy czytam różne recenzje,opinie na temat tego filmu,oczywiście ,daję mu najwyższą notę.No po prostu,arcydzieło kina s-f!I ten wygląd futurystycznego Los Angeles...Zapiera dech w piersiach:)...Może niedługo na podstawie filmu jakies opowiadanko,ale boję się,że pan Dick pozwie mnie do sądu za łamanie praw autorskich;).Dobrze,skończmy z filmem i wróćmy do książki.O ile wiem,to w filmowej adaptacji utworu Dicka zapomniano o kilku wątkach,i to głównie mnie skoniło,aby dostać w swoje łapska książke.I to by było na tyle:):):)

1 komentarz:

  1. To bardzo ciekawe ale może byś do mnie wpadł ;(U mnie tak cicho....

    OdpowiedzUsuń