wtorek, 8 czerwca 2010

"Skazany na marzycielstwo"

Nie dziś mi powiedzieli,

 Że bogowie doczesnego świata zlustrują każdego

Na mym marzeniu stary pył osiądzie

Surrealistycznie wciągnie mnie w romantyzm

Co to za wiadomość!

Byłem racjonalistą - jestem romantykiem!

Czy usta plugawe w mózgu formowały kłamstwo?

I nadszedł czerwiec A.D. 2010

Wśród jak mi znanych metarajów ogród właściwy znajdę,

By powrócić do dawnej, niebieskookiej dziewczyny ciemnowłosej,

Gdzie nieśmiale znajdowałem u niej jej i moje pragnienia

Narcystyczne, może altruistyczne

W świat będzie mi znowu wyruszyć

Na spotkanie z nią,

A może i wreszcie prawdziwym, aż tak prawdziwym marzeniem,

Dlaczego marzymy!?

Tabula rasa - gdzież ona jest!?

Ona była ciałem, a dzikim cieniem się okazała przede mną

Czymże będziemy wobec świata

Ja będę wieczną, uniwersalną melancholią.

2 komentarze:

  1. spodobał mi się szczególnie Twój post "skazany na marzycielstwo". Na koniec piszesz o dziewczynie, która Ci się podoba... Hmm... wiem doskonale, co czujesz... ech... tak to czasem jest ciężko...www.nikt-nigdy-nigdzie.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybacz, że tak nie na temat tego co umieściłeś w poście, ale.. Czy ja w twoich linkach widzę cyberpunk.org.pl? :D Jeśli tak to mam małe zapytanie, czy udzielasz się może na portalu lub czy zainteresowany jesteś cyberpunkiem x)Wybacz, że tak nagle i z innej beczki, ale jestem spontaniczna.Pozdrawiam :)siraxta.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń