piątek, 25 marca 2016

"Oni zesłali mi ciebie(to jedynie marzenie)"

Tak, ci ponad nami, ci, co nazywamy ich różnymi imionami


Oni zesłali mi ciebie, którą nazwę "dobrą przyszłością mego świata"


Ten ekstatyczny skok ku niebiosom, tam na dole nasza ziemia taka marna i nieważna


Ślę telepatycznie tą myśl, co przewyższa orgazm, błogie szumienie alkoholu i ecstasy


Twój dotyk, jak puszyste futerko szczeniaka, który dopiero zaczyna poznawać


Twoje słowa to kule, co przeszywają zwątpienie i marazm


Idealna Ty, perfekcja syntezy ciała i umysłu - tylko dla mnie


Oni zesłali mi ciebie, bo usłyszeli przejmujący lament, którego nie usłyszycie w najcichszych kątach, wśród milczących ścian betonowych


Oni zesłali mi ciebie, by wszystkie me drogi prowadziły do ciebie niczym do Rzymu, bym wiedział


Że zimowe dni pogrążone w sennym odrętwieniu przeobraziły się w wiosenne dni, które niebiosa zapełniają tobą - mym słońcem, co nie zgaśnie, nie stanie się supernową


To jedynie marzenie, chłodzące mą twarz, pod której skórą skrywa się gorące pragnienie - byś mnie pokochała, bym wiedział nareszcie, co to znaczy prawdziwy byt, co to znaczy sens nieskażony fałszem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz